[kraken] [Lief] Re: vlieger maand ?

Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

 Stuur Bericht   Over de lijst  Datum-menu   Reactie-menu   Onderwerp-menu   Auteur-menu

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 20 Feb 2003 02:12 uur

> stel ik voor dat de reeds bestaande
> anarchistische en vanuit de kraakbeweging reeds opgezette en

Zoals gezegd:
" de reeds bestaande "...

Daar was geen Erik voor nodig en is nog steeds geen behoefte aan!

Als je 10 miljoen euro goed wilt besteden:

er zijn veel hulpmiddelen nodig in de vorm van simpel voedselhulp of
constructievere vormen van infrastructuur en opbouw in oorlogsgebieden
en door natuurrampen getroffen regio's. Doe je best!

Voor mij part zal ik daarna standaard een "banner" plaatsen onder elk
bericht op de mailinglijst:

"Erik is LIEF"

pfoo,
get a life worth living,