[kraken] snellejongens/snellepraatjes

From: answer42@xs4all.nl
Date: 20 Feb 2003 02:42 uur

beste kraker*s & 'andere belangstellenden',

ik moet eerlijk bekennen dat ik mij nog nooit
zooo heb verbaast over de kraken-mailing-lijst

met name als ik lees hoe 'de opvlieger'
hierop meedeelt mee te willen werken
aan een ideeel initiatief
en er diverse mensen reageren
in de veronderstelling dat er met euro's gaat worden gestrooid
(met name types die je anders op deze lijst nooit hoort)

laat ik iedereen uit de (amerikaanse) droom helpen:
de man in kwestie heeft nog nooit
een cent weggegeven
hij heeft enkel en alleen goed verdient
aan krakers (niet in de laatste plaats op het vlak van de pr
-ook dollehond hiervoor hartelijk dank)

dat deze vlieger op deze mailinglijst
zelfs mensen ervan
tracht te weerhouden om tegen hem axie te voeren
en wel 'als een vader die zijn kinderen toespreekt'
is natuurlijk helemaal de grap van de eeuw

ik zou zeggen mensen:
-laat je niet in de maling nemen
door een snelle jongen met praatjes-

mzzl