re: verkiezingskampagne DenkZelf

Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

 Stuur Bericht   Over de lijst  Datum-menu   Reactie-menu   Onderwerp-menu   Auteur-menu

From: bakoenin (bakoenin@yahoo.com)
Date: 09 Jan 2003 17:30 uur

Zoals mijn naam al doet vermoeden klinkt het nogal
vreemd en als verraad om nu te pleiten om toch te gaan
stemmen, maar oorlog is zó iets wezenlijks en
ingrijpends in iemands leven....en ik zie verder niet
in hoé anarchisten verder een Nederlandse steun aan
deze oorlog kunnen voorkomen dan door op de SP te
stemmen.
Anarchisten zijn principieel tegen iedere vorm van
oorlog maar ook tegen de parlementaire politiek.Het is
een moeilijk punt.

Over de repressie: er wordt hierover gezegd dat het
geen verschil uitmaakt of je op de VVD dan wel op de
SP stemt, maar dat is een misvatting: de SP is tegen
een DNA-databank, is tegen(samen met GL) preventieve
fouillering op straat en tegen nog meer agenten.

groetjes