bericht van hanssaloon@gmx.net

Re: [kraken] FHELP: Ferdinand Bolstraat 43: hoger beroep morgen, 24juni 13.30

Auteur: Hans Speelman <hanssaloon@gmx.net>
Datum: 23 jun 2005 14:41 uur

hai

 nee, al een week geleden, ruim binnen de termijn van " minstens een week"
en lam, nee, wel wat beters te doen.
want het is leuk om zaken te winnen door absolute incompetentie van
deurwaarders, advocaten of rechters, maar.. nu ze begonnen zijn
met de uitsloop van de andere 8 panden in het blok, heeft het
verder weinig nut, want ze hebben een koopcontract, en een bouwvergunning,
dus, daar wil ik geen advocaten voor lastigvallen.
En mocht je het winnen, dan kan je de dag erna weer gedagvaard worden, enz.

Het is zelfs denkbaar dat de kort geding uitspraak gunstig kan zijn
in toekomstige zaken, en dat je deze jurisprudentie voorlopig
in stand laat door je terug te trekken.
Maaaaar, dan zou je vrijwillig moeten vertrekken en daar zien wij natuurlijk
niks in.

in iedere geval beankt voor de hulp.

 24juni 13.30